Nicolae Onu - Nicolae cel bătrân (înţelept) și Mihaela Puiu - ucenic



Nicolae Onu: 

1. Ce îţi doreai să devii când erai copil? De ce? Ce ai devenit acum? De ce? :) 

Lup al mărilor. Mi-a plăcut cartea Robinson Crusoe a lui Daniel Defoe.. Sunt un pensionar care îşi trăieşte viaţa la ţară ca cel mai fericit ţăran român, nu de acum, ci de demult.

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist? 

Sunt creştin ortodox.Biserica s-a depărtat de la credinţă, s-a transformat în ceva de plastic, de termopane şi fac ceea ce fac pentru a fi un misionar al credinţei româneşti strămoșeşti.

3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA? 

Ceva care bucură ochiul, linişteşte mintea şi în mod special arta creată de natură, care pentru mine înseamnă Dumnezeu.

4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma? 

O amintire frumoasă despre tot ceea ce am făcut eu şi nu îmi pare rău de greşelile pe care le-am făcut. (din care ceilalţi să înveţe ceva).

5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA? 

Pentru că pe om când îl doare ,indiferent de religie, şi dacă e păcătos spune "Doamne, iartă-mă!" Las în urma mea Repezentarea Sfintei Treimi în sculptură lemn şi piatră.

6. Care îți este motto-ul personal după care te ghidezi în viață?

"Faptele mele să vorbească despre mine."


Mihaela Puiu:

1. Ce îţi doreai să devii când erai copil? De ce? Ce ai devenit acum? De ce? :) 

Profesoară. Îmi plăceau copiii. Casnică.

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist?  

Fac ceea ce fac pentru că îmi place să ajut, să îmi acord toată atenţia spre ceea ce fac, darîn mod special ador să iasă ceva frumos din mâinile mele.

3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA?  

Eceva ce bucură sufletul omului şi admir efortul depus de artist care aduce bucurie celorlaţi.

  4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma? 

O amintire frumoasă la toţi cei care m-au cunoscut.

5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA?
  

Nu aduc ceva nou, eu doar finisez. Dar duc la bun sfârşit lucrările lui "tataie" Nicolae Onu.

6. Care îți este motto-ul personal după care te ghidezi în viață?

"Lauda de sine nu miroase a bine."

Comentarii

Postări populare