Nicolae Doboş - Un iubitor de frumos, fără diplomă, aici nu este cazul…



1. Ce îţi doreai să devii când erai copil? De ce? Ce ai devenit acum? De ce? :)

Când eram mic, îmi doream ca meserie, să fiu Gheorghe Gheorghiu – Dej, auzeam acest nume foarte des la difuzorul din casă, eu crezând că este o meserie acest Gh.Gh.Dej. Nu sunt un fan politic, am realizat că nu pot să fiu curvă si am ales un alt drum. Sunt un cantautor al muzicii folk, am plecat de la rock, sunt compozitorul a peste 120 de cantece, o parte dintre ele le cant cu trupa mea (Trupa Arhaic).

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist?

Am considerat mereu că am o misiune, aceea de atransmite un mesaj muzical, iubitorilor acestui gen.

3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA?

Arta pentru mine înseamnă : aer, apă, lumină!

4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma?

Nu stiu dacă vreau să las ceva generațiilor ce vin, ele vor alege tot ce am lansat pe piața muzical (8 albume), dacă vor considera că este benefic pentru ei.

5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA?

Prin conceptual muzical pe care îl prezint prin Trupa Arhaic, transmit  sensibilitate, romantism, dar și trăirile românilor din vremurile apuse sau din zilele care vin, stări necesare într-o lume grăbită și insensibilă.

6. Care îţi e motto-ul personal după care te ghidezi în viaţă?

Când îţi numeri duşmanii, adaugă-te şi pe tine, şi nu începe pedeapsa cu ceilalţi. (Nicolae Iorga)

7. Care sunt "lucrările" tale reprezentative? 

Spectatorul este cel care știe care sunt lucrările mele representative. Eu știu că muzica mea, este poezia cântată și poate fi găsită pe youtube sau facebook. Caută și mă vei înțelege.

Comentarii

Postări populare