Iulia Mitrea - un om care își cântă cântecele.


1. Ce îţi doreai să devii când erai copil? De ce? Ce ai devenit acum? De ce? :)

 Nu îmi amintesc ca atunci când eram copil să îmi fi dorit să fac muzică sau să aleg acest drum.  De fapt nici nu mă gândeam ce îmi doresc să devin când voi fi mare... Ceea ce știu însă sigur este faptul că am cântat mereu, dintr-o nevoie și un impuls interior, la micul meu pian de lemn și cu vocea; erau cântece învățate după ureche de la tv sau radio. Destul de târziu am înțeles care este drumul meu, pentru că întotdeauna am tratat muzica asemeni unei terapii pentru suflet și nicicând ca un hobby sau job. Acum nu am nici cel mai mic dubiu că mi-am găsit locul în lume. Muzica este arta și modul în care mă pot exprima cel mai bine, sincer și în cel mai frumos fel. În prezent asta fac, îmi compun și cânt muzica și voi continua să fac asta cât timp voi trăi. (și nu trebuie să cânt neapărat în public)

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist?
.
 Dacă nu aș compune (în primul rând) și cânta, simt și știu că viața mea nu ar avea prea mult sens... Fac asta atât pentru mine, pentru că îmi aduce liniște, bucurie și echilibru, dar și pentru acei oameni ce vor să mă asculte și cărora le poate alina sufletul. 


3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA?

Pentru mine cel mai important lucru, indiferent de ce anume alegi să faci în viața asta, este să fii sincer. Arta pentru mine înseamnă să nu păcălești oamenii, este cea care are puterea să vindece suflete și face lumea din jur un pic mai bună. 


4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma?

 Îmi doresc să compun cântece frumoase, care spun uneori povești dintr-o altă lume și să îi facă pe oameni să viseze...Mi-aș dori sincer ca oamenii care aleg muzica, să înțeleagă că nu e vorba despre ei, ci despre cântec.


5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA?
.
Nu știu și sincer nu cred că "arta mea" atrage în vreun fel. Din contră. Mă adresez unei nișe de public (în România este vorba de nișa nișei), public ce știu că există în lumea asta, atât cât e, dar trebuie să ne căutăm și să ne găsim. Am mai spus-o și-o repet: nu aduc nimic nou (nici nu îmi bat capul cu astfel de strategii) în afară de vocea mea și de poveștile cântecelor mele. Sunt un storyteller și cânt ce și cum simt.  


6. Care îţi e motto-ul personal după care te ghidezi în viaţă?

 E mai complicat și nu pot să răspund la întrebarea asta cu o frază ce le înglobează pe toate/ generală. De ceva vreme încoace mă gândesc că nu am nimic de pierdut.


7. Care sunt "lucrările" tale reprezentative? 

Cântecul "Kites and Butterflies" de pe primul album ('Eyes closed') înseamnă foarte mult pentru mine și îmi e tare drag, și următorul meu album "The Japanese Tree", album ce va apărea în 2019. 

Comentarii

Postări populare