Iulia Kelt - fotograf, graphic designer și illustrator




Absolventă de Științele Comuncării, am cochetat cu blogging-ul ani buni, însă și cu proza scurtă. Într-un final, am decis să mă axez pe artele vizuale pentru că, suprinzător, am observat că imaginile (de orice fel ar fi ele), reușesc să descrie stările înzecit mai bine decât orice înșiruire de cuvinte.

1. Ce îţi doreai să devii când erai copil? De ce? Ce ai devenit acum? De ce? :)
Am trecut prin multe stadii de „dorințe”, toate influențate de cei din jurul meu care știau mai bine din ce e formată lumea. Singurul lucru pe care mi l-am dorit cu adevărat a fost să devin jurnalist, lucru care nu s-a întâmplat pe deplin pentru că, între timp, am descoperit artele vizuale care mi-au reprezentat mult mai bine interesele și aspirațiile.

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist?
Pentru că mă face să ies din sistemul ăsta de sclavie modernă atât de bine pus la punct de băieții deștepți ai lumii.

3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA?
Libertate.

4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma?
Pace între popoare. Glumesc! Mi-aș dori ca oamenii să învețe din arta mea că nu există bine sau rău, ci doar perspective diferite de a privi lucrurile, eu promovând, în mod special, estetica urâtului.

5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA?
Nu m-am gândit niciodată intens la asta. Nimeni nu ar trebui să pună problema așa, din simplul motiv că, atunci când începi să-ți faci calculele încetezi să ai concentrarea necesară pentru ceea ce-ar trebui să faci de fapt: să creezi.

6. Care îţi e motto-ul personal după care te ghidezi în viaţă?
Iubește ce și pe cine vrei tu, atât timp cât treaba asta nu face rău nimănui!

Comentarii

Postări populare