Ion Mircea Bogdan – bâz bâz pe floricelele ....folk- lui




Sunt un oarecare care transmite vibraţie..... în surdină, care ia viaţa în piept, se ceartă cu ea şi îl iubeşte pe Dumnezeu.

1. Ce îţi doreai să devii când erai copil?
Copil fiind, în familia mea multă muzică, vroiam un soi de artist   ...dar a ieşit ...inginer !!!

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist?
Nu mă consider artist, poate un bâz bâz pe floricelele ....folk- lui !

3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA?
Arta e niscai mâncare de o fac toţi, dar nu ştiu câtă sare şi piper sa pună sa dea gust ....sublim !!!

4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma?
In urma las copiii (care mă moştenesc în muzică) faptele bune şi rele, război şi pace (în dragoste) !!!

5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA?
Eu nu atrag, eu transmit şi asta spun mereu copiilor mei: TRANSMITEȚI !!!
Trebuie acel curent electric care să te facă să asculţi ceea ce glăsui şi să îţi aduc aminte prin ce zic de toate bucuriile, dragostele pierdute şi toate nebuniile vieţii ....tale !!!

6. Care îţi e motto-ul personal după care te ghidezi în viaţă?
Intinde mâna şi vei fi prins de MANA. (pictura capela sixtină)

Comentarii

Postări populare