Florin Lung – artist plastic




Absolvent de psihologie, pictor autodidact sub îndrumarea maestrului Traian Bradean.

1. Ce îţi doreai să devii când erai copil?
Am fost un copil înclinat  către sensibilitate și frumos, foarte creativ, iar acest lucru nu se pierde niciodată. Mi-am creat o viaţă aparte în copilărie prin micile creaţii ce ţineau de  domeniul fantastic specific vârstei și în plus am fost încurajat de familie sa pășesc pe această cale. Le mulţumesc.
Astfel, am ajuns să iubesc remodelarea ideilor într-un stil propriu fie în scris, fie la nivel grafic, pictural sau chiar sculptural.

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist?
Ceea ce fac acum ca artist nu este decât o dovadă clară că am îmbrăţisat sentimentul de empatie faţă de viaţa care mă inconjoară și imi doresc să exprim cat mai multă înţelegere celor care sunt în prezentul din care fac parte.

3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA?
Arta este o cale, un instrument prin care sa exprimăm sentimente, emoţii, trăiri.

4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma?
Am putea sa lasăm generaţiilor care vin după noi un sentiment plăcut raportat la muncă, la lupta cu neputinţa, la acceptarea ei şi la dezvoltarea noastră individuală prin frumos, prin bine, prin credinţa că putem reuşi.

5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA?
Cred că oamenii vor sinceritate şi sentiment, iar arta mea urmeaza  un drum sincer cu bunele ori relele lui direcţionat numai prin emoţie, prin trăire intensă şi empatică a vieţii.

6. Care îţi e motto-ul personal după care te ghidezi în viaţă?
In copilărie învăţăm din familie că binele învinge întotdeauna. Mai apoi conştientizăm  viaţa şi  începem sa avem dubii. Intr-un final recâştigăm copilăria odată cu bătrâneţea.
Să acordăm deci o atenţie largă copilăriei.

Comentarii

Postări populare