Cristina Dinu - inginer cu arta, femeie fierar




Cea mai bună în visat inorogi purpurii care se teleportează prin pânza densă a multiuniversului, pentru a îmi bate la uşa cu factura restantă la telefon.

1. Ce îţi doreai să devii când erai copil?
Vroiam sa lucrez la criminalistică deoarece îmi place sa rezolv mistere. Am ajuns fierar pentru ca a fost lucrul cel mai uşor de învăţat într-o situaţie disperată.

2. De ce faci ceea ce faci acum, ca artist?
Incerc să-mi urlu trăirile într-o formă acceptată de societate.

3. Ce reprezintă pentru tine: ARTA?
Greul drum spre Sine.

4. Ce doreşti să laşi în urma ta generaţiilor ce vor urma?
Inţelepciune şi frumos. O poveste.

5. De ce crezi că atrage ARTA TA? Ce aduci, TU, nou în prezent prin ARTA TA?
Nu ştiu dacă arta mea atrage. Stiu sigur că atrag eu ca şi lucrător în arta mea. Femeie fierar.
Nou? "Toate-s noi şi vechi sunt toate" .... faptul că le fac în 2017 în România, ţara în care arta înseamnă pictura şi desen.

6. Care îţi e motto-ul personal după care te ghidezi în viaţă?
Visează măreţ cu genunchii drepţi şi pumnii strânşi.

Comentarii

Postări populare